CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 13 July 2012

huru hara hati.OH HATI!



huru hara hati kembali

tidak mengerti.

dulu aku berhenti...

kini aku kembali menanti...

perlu ke untuk aku menanti?

atau aku terus berlari meninggalkan dia sendiri.

aku tidak pasti adakah dia juga menanti?

sama-sama terpendam...

ego sama-sama ke langit...

tak nak mengalah...

itu punca

kerana takut kenyataan yang bakal menimpa...

diri merelakan hati itu sakit.

sakit kerana diri sendiri.

merasalah kau sakitnya.

ucap rindu itu perlu?

atau hanya bisikkannya di telinga sendiri...

ouh hati! kbaiiiiiiiiii



p/s:sayarinduawak. :)

p/s:saya diam bukan kerana lupa. tapi saya diam kerana saya malu <3













hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: