CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 27 August 2012

Satu Malam itu aku abadikan


Assalammualaikum...

Salam Aidilfitri buat saudara-saudara seagamaku.

Satu malam yang aku rasa selesa.
Satu malam yang memberikan aku ruang.
Satu malam yang aku bebas meluahkan.
Satu malam yang tiada rahsia di hati.
Satu malam yang aku tidak menyesal kerana memberikan rindu kepadanya.
Satu malam yang aku rasa tenang.
Satu malam yang tidak aku lupakan.


Namun, satu malam itu menitikkan sebuah harapan. Walau tidak pernah aku harap memiliki cintanya. Tapi aku bersyukur kerana satu malam itu dia dapat melihat hati dan perasaan ku.

Percaya pada-Nya. ketahui la setiap apa yang Allah takdir kan untuk kita itu adalah yang terbaik. Walaupun mungkin kami tidak bersama.... adalah kerana ada insan lain yang lebih baik untuk dia. dan begitu juga aku. Kami akan tetap bahagia satu hari nanti walau tak bersama

bukan aku bodoh kerana meletakkan gembira atas bahagia dirinya bersama insan lain. aku bukan bodoh. tapi aku percaya pada-Nya.


Semoga perhubungan ini tidak dicela :)

masa akan memberikan jawapan.

(25-08-2012)
hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: