CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 14 October 2012

aku menerima jawapannya

Assalammualaikum...

akhirnya, aku berhenti jua...

berhenti setelah menemui jawapannya.

jawapan yg sedikit terluka. tapi tak apa.

sedikit cuma...

kerana aku bersedia.

sebuah pernantian sebenarnya perlu kita titip kan sebuah persediaan atas segala kemungkinan.

kerana aku bersedia...

bersedia untuk membuang segala rasa yang ada jika hatinya memilih yang lain... sebuah penantian itu sebenarnya tidak perlu ada pengharapan.

penantian bagi ku hanya perlu ada sebuah jawapan. jawapan yang pasti sama ada perlu kah aku terus sabar menanti atau aku berhenti.

dan jawapannya... aku harus berhenti... berhenti bukan kosong... berhenti bersama kekuatan.

berhenti dengn iringan doa... semoga ini adalah yang terbaik buat mereka. dan yang terbaik juga untuk aku sendiri.

semoga bahagia sahabat.

hati itu hak kamu

semoga kita menjadi sahabat yang baik...


hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: