CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 20 May 2013

aku rindu blog sebenarnya

Assalammualaikum...

Maaf untuk blog aku sendiri kerana aku tiada masa terluang untuk meniti hari bersama seperti dahulu. Kala aku masih bergelar pelajar. Kini... ada sedikit masa yang membolehkan aku lepak-lepak di ruangan ini.

Semakin hari semakin jauh sudah kita melangkah. Itu yang kita rasakan ketika ini. Tapi yang sebenarnya... masih jauh lagi perjalanan kita. Entah bila kita akan berhenti. Itu semua adalah rahsia-Nya.

Selepas aku tamat belajar (Diploma), tanpa sedar aku sedang mengutip pengalaman hidup. Dan kini aku masih mengutip. Ouh bila ku renung kembali, indah juga kan?Tapi... sebenarnya berjaya menghadapi dugaan dan cabaran dalam kehidupan adalah lebih indah. Alhamdullilah.



Semoga kita semua mampu melaluinya.

Sebenarnya... Aku rindu nak update blog mcm dulu.









hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: