CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 27 May 2013

Terlajak

Assalammualaikum...

Sesunnguhnya sesuatu yang aku tak pernah sangka menjadi lebih teruk sudah jadi sangat teruk... kot.

terlajak perahu boleh di undur. terlajak kata....aku mohon maaf.

Kadang kala aku rasa macam ada satu perangai aku yang sangat menjengkelkan. Sampai orang lain hilang sabar dengan aku. Mungkin? Ishkkk kadang kala aku tak sedar pun.

Bagaimana ye?

Andai masa boleh diundur dan aku ada peluang untuk memperbetulkan salah silap tu....

tapi andaian tu cuma tinggal andaian.

hakikatnya.. yang berlalu tetap sudah berlaku. dan kini dihadapan aku... ada satu peluang untuk memperoleh kemaafan.


Hang Jebat, maaf kan hamba.


hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: