CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 25 June 2013

Mak...akak minta maaf...

Assalammualaikum...

Mak nampak macam marah.
Tapi mak buat tak kisah.

Mak bising-bising jugak.
Tapi aku diam sahaja.

Aku tak terasa hati
Cuma aku risau aku menyakiti hatinya

Aku sudah dewasa
Adakah aku sudah cukup membalas jasanya?

Aku membesar di depan mata mak
Adakah aku menyenangkan hatinya?

Mak, akak minta maaf....

Aku tahu mak marah pun bersebab.
Aku faham mak tegur pun untuk kebaikkan.

Aku cuma khuatir Mak terbeban kerana aku
Aku cuma takut tanpa sedar aku menyakiti hati seorang ibu.

Ya Allah. aku mohon agar Kau lindungi seorang ibu yang sangat gigih dan tabah dalam membesarkan aku seorang anak perempuannya.

Semoga aku dapat membahagiakan hari-hari seorang ibu.


hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: