CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 19 August 2013

Sambungan-Berderet hari raya

Assalammualaikum..


Sambungan... (o-O)


Raya ke berapa dah? 
Ouh dah keberapa ntah. Seterusnya... 
Wedding rakan sekolah (Sek. Agama Dato Omar Yusof aka SADOY) 

Dear, Azimah and husband. Congratulation! 
Azima.. awak cantik sangat!
Sepadan :)
Sahabat karib ketika sekolah. Nabihah, Nabila & Noma. 
Dulu zaman sekolah... mereka berdua la geng belajar, melepak dan geng ber-aktiviti. Rindunya zaman remaja bersama. 
Nabihah dah ada anak satu. Nabila baru kahwin. Noma... Noma? hehehe jeng jeng jeng.Syukur alhamdullilah Allah kurniakan kebahagiaan masing-masing. 

******
Program bulan Syawal aku sangat penuh. Pada hal masa hujung-hujung Ramadhan aku dah tak ada feeling nak beraya... yek yek je la... Habis dah orang jemput datang open house tak kan la aku nak menyombong pulak kan kan kan. Nama pun hari raya hari kunjung-mengunjung. 

Btw, tahun ni tahun pertama geng Buddies beraya sama.  Nak beraya sama ni pun agak susah sebab masing-masing ada komitmen keluarga dan kerja. Kebetulan geng Buddies beraya masa family abang Bob aku buat open house + celebrated Birthday Hadry Putra yang ke-3 tahun. 

Sekejap je masa berlalu... cepat anak-anak buah aku membesar... Ya Allah... Semoga anak-anakku menjadi anak yang baik dan bijak. Semoga anak-anakku ini menjadi anak yang taat kepada-Mu dan ibu  bapa mereka. Semoaga anak-anakku ini berjaya dalam pelajaran dan kerjaya mereka suatu hari nanti. Semoga mereka menjadi anak yang soleh dan solehah. Amin. 

 Adira Damia  & abang kesayangan beliau, Hadry Putra
 Makanan yang terhidang. 
Pagi-pagi aku agak macam orang gilaa dah. pergi sana ambik barang tu ambik barang ni. Alhamdullilah dipermudahkan segalanya.. dan aku mohon maaf pada Buddies atas kelewatan aku. Stress aku tau! heeee~



Suka Hadry dapat potong kek. 
Buddies bersama tuan rumah. 


p/s: ku peram ini entry begitu lama. ku kesibukkan dan kesuntukkan. ni dah lepas Raya Aidiladha dah. heeeeee

hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: