CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 29 December 2013

Wedding hujung tahun 2013

Assalammualaikum....

Hujung tahun 2013 ni penuh dengan invitation daripada rakan-rakan. Macam mana pun, cuba usahakan utk menghadirkan diri. Aku bernasib baik sebab ada pembantu peribadi ketika ini. hahaha ouh MR.PA ~
Hari ahad terakhir 2013 ni sebenarnya aku ada 3 jemputan. 1 jemputan daripada kawan kolej aku (Wan & Ain) kat Kampung Melayu, 1 jemputan daripada Buddies (wedding kakak Fizi) kat Taman Kobena dan lagi 1 jemputan tak dapat nak usahakan utk pergi sebab jauh amat. haahaha daripada Yush kat Keningau, Sabah. Tapi tak pe. hadiah dah selamat dihantar ke sana sebagai pengganti kami.

Aku excited nak pergi wedding Wan & Ain sebab kawan baik aku masa kolej pun datang dari Puchong. Walaupun dapat jumpa sekejap aku dah cukup bersyukur. Beliau lah kawan pertama yang aku kenal masa masuk kolej dulu. Alhamdullilah berkesempatan untuk berjumpa walaupun dapat tahu last minute.

HP ehsan daripada Mr. PA :P

Mas... Really miss her. 
Mas kawan baik yang susah senang kat kolej bersama... Mas kawan aku yang punya identiti tersendiri. Mas kawan aku yang kalau marah tak pandai nak tunjuk. Mas yang banyak bantu aku dalam study walaupun kami tak sama bidang tapi Mas jadi tempat aku tujukan soalan. haha. Mas...Mas... kite sayang awak. 

Masa ni aku  terfikirkan Nadia. Tak sempat nak plan bebetul sebab last minute. Kalau tak, mungkin aku bawak Nadia datang jumpa Mas. Aku sanggup ambil Nadia kat Pasir Gudang. hehehe Mungkin lain kali.   
Aku, Mas & Echa.

Btw, Tahniah Wan & Ain.
Semoga tabah dan dipermudahkan segala urusan selama menjalani kehidupan berumahtangga. Amin.


****
Next wedding...
  Sebelum  pergi wedding kakak Fizi, aku ambil puteri yang kepenatan .hahaa. Kesian juga kat Ucu sebab baru balik dari larian apa ntah yang dia join.Aku pun lupa. Tapi minah ni tiap hujung minggu memang sibuk dengan aktiviti lasak beliau. Disebabkan bukan senang Buddies nak berjumpa. Kami duk pujuk2 jugak la ajak dia. Siap offer ambik dan hantar depan rumah lagi. Alhamdullilah... kami dapat berkumpul. 

My personal assistant :D 

Ouh Jejaka perasan... 
Rauf dan Fizi mungkin muka diaorang dah mula menyemak dalam ini blog dari awal tahun 2013. Tapi yang belakang tu jangan keliru ye.. Baju hitam tu abang kembar Fizi iaitu Hafiz. dan seorang lagi Lat bukan nama sebenar.

Tak dapat bergambar dengan pengantin. 

Bergambar dengan pelamin dan adik pengantin pun bolehh...

Ini lah Buddies. Aku sayang korg. 
Gegurl of Buddies . Muuuuaaaaahh

Selamat Pengantin Baru!!! 

Sekian seharian bersama mereka yang tersayang.

opsss... Selamat pengantin baru kepada sahabat yang kat Sabah tu. hehehe. Abang Yush dan Kak Irda. 
Hadiah kami da selamat sampai kat Sabah 2 minggu sebelum majlis. ngeh~ Thanks pada  Ridhwan Basirun sebab sudi tolong bawakkan hadiah... Berkerja kuat jugak nak sediakan hadiah ni. 



hadiah sekotak yang isinya perlbagai. heeee~ 

disebalik hadiah sekotak ni... 
Din yang dipaksa oleh aku untuk mengunting. Tahniah Din sebab kau berjaya. haha

Lepak kat KFC, Taman Universiti semata nak buat kerja ni semua... haha nasib baik tak kena halau. sebab kiteorang tak ada order apa-apa pun. 


Tahniah sekali lagi sebab Abang Yush kita bakal jadi walid. :)





hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:


0 PURPLEcrazy: