CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 24 January 2014

24 january 2014

Assalammualaikum

Syukur alhamdullilah. Allah beri aku peluang untuk hidup di bumi-Nya sehingga saat ini. Sehingga umur ku mencecah 25 tahun. Tapi aku sedar bahawa telah banyak peluang hidup ini telah aku sia-siakan. Aku manusia yang leka dan lalai hingga akhirnya aku tersedar apabila dugaan mendatang lalu mengajar aku mencari sumber kekuatan. Sumber kekuatan itu adalah daripada Allah Yang Maha Esa. Sedikit demi sedikit aku ingin menjadi lebih baik. In Sha Allah.


Aku ingin perbaiki diriku.

Semoga Allah permudahkan perjalanan membina diri menjadi muslimah solehah. Amin. 
dan doa ku untuk mereka disekeliling ku agar mereka juga bersama-sama menuju jalan yang diredhai oleh-Nya. Amin. 




hari yang manis haru dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: