CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 8 December 2013

Birthday Party Adira Damia

assalammualaikum...
macam biasa la aku ni...kesibukkan hari-hari kadang membataskan temu janji disini.hehehe

08hb disember 2013 yg lepas abang aku buat birthday party puterinya, Nur Adira Damia binti Mohd Faizal yang ke 2 tahun... Actually birthday Mia 13hb December. Tapi sambut awal. sebab 15hb December adik sepupu aku bertunang. Penat gak every week terkejar-kejar mcm ni. Bulan ni memang bulan yang mencabar ketahanan tubuh badan.

Thanks untuk sahabat-sahabat sejati yang sudi datang, Amna dan Biha. Ada mereka dua ni la majlis jadi meriah.

kek kesukaan ramai

Birthday girl & abangnya yang tiba-tiba sambut lagi sekali birthday dia. 
anak2 buah aku memang excited kalau bab potong kek. 


Happy Family
Adi & Mia bersama nenek 
Biha


Thanks yayunk sudi datang 
Mak Ngah & Aunty Zara

Mak & Abah kesayangan 
Adik aku, Achik dan Abang Bob 
Jemput makann... 

Abang Bob dan Along. Kecik comel je Along kami ni.. Tapi adik-adik diaaa.. banyak pulak menternak lemak kat badan memasing. Abang-abang aku je maintain. 
Hujan renyai time ni. tapi still nk ber-photo di luar rumah... 
Candid 
Disebabkan hujan, x dapat la bawak Mia main kat luar. 
Sahabat selamanya. 
Bila keluar dengan Amna... aku kadang cerita apa yang aku buat dengan Biha... Bila keluar dengan Biha, cerita pasal Amna pulak... Finally... mereka bertemu... dua-dua pun kepoh kan. So, no hal.. Siap layan karaoke dangdut sesama lagi.

Doa aku untuk anak-anak buahku... Semoga mereka panjang umur dan membesar menjadi anak-anak yang soleh/soleha dan bijak. Semoga anak-anak ini menghormati orang tua dan berjaya dalam hidup. Amin...



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: