CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 14 March 2014

Abang

Assalammualaikum...

Sekali lagi hari yang diingati.

Aku ada dua orang abang dan aku satu-satunya adik perempuan mereka. Walaupun adik tapi panggilan untukku adalah "kakak".

Aku mungkin lebih rapat dengan kawan-kawan jika dibandingkan dengan abang-abangku. Tapi ibarat pepatah melayu, Air yang dicincang tidak akan putus. Macam manapun. mereka tetap abang dan aku adik.


Aku mungkin juga selalu berperilaku "sweet-sweet" bila bersama teman-teman. Tetapi ketahuilah jika seorang adik yang jarang-jarang mengatakan "akak sayang bob" adalah lebih sweet bila setahun sekali baris ayat itu ku tujukan kepada abang. 

Kepada abangku Mohd Faizal bin Jamali a.k.a Bob, Selamat ulang tahun yang ke-30. Semoga panjang umur, dilimpahi rezeki dan diberi kekuatan dalam menghadapi setiap dugaan yang Allah turunkan kepadamu. Moga dapat memberi kebaikkan kepada kita semua. Terima kasih untuk selama ini bergelar abang kepada akak selama 25tahun ni. 


p/s: Aku tak ingat adakah aku ada berbuat sesuatu kt fb beliau hingga ter-hide-nya date birthday abang aku. hahaha lalu.. tiada la ucapan berderet daripada kawan2 di wall fb beliau. Sila tunggu next year. Maaf!!


hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: