CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 30 September 2016

Tanggal 30 September 2016

Assalammualaikum

dua tahun berlalu aku lepaskan sepi begini.
bukan aku tak rindu... tapi aku tak ada kemudahan untuk meneruskannya.

aku tak pasti sama ada ini akan dapat diteruskan atau akan terhenti lagi.

untuk beberapa hari ni... aku cuma rasa ada antara mereka yang mungkin sahaja sedar kehadiran aku tapi dia tak peduli. sedih... rindu... sebab dia atau mereka itu sahabat. Sahabat yang sentiasa aku sayangi. Sahabat yang aku rindui. tapi mungkin aku... diri aku sendiri seorang sahabat yang tak mengerti. aku sendiri sahabat yang hina. aku sendiri sahabat yang jelek. aku sendiri sahabat yang menjengkelkan. aku sendiri sahabat yang mengecewakan....

eh tak boleh nak teruskan. takut air mata jatuh dari langit, aku nak pergi beli air teh bunga dulu,

Salam rindu dari aku nom untuk blognya.

hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: